• Facebook Social Icon

join us

Contact

210.9601802

ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΣΗΣ

 

Πριν ξεκινήσετε την αθλητική σας εξάσκηση βεβαιωθείτε για την καλή κατάσταση της υγεία σας, κάνοντας μια επίσκεψη στον οικογενειακό σας γιατρό, ο οποίος με βάση το ιατρικό σας ιστορικό θα σας συμβουλέψει ανάλογα.

Θα πρέπει να έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι δε θα πρέπει να πιέζεται στο μέγιστο τον οργανισμό σας ενώ μόλις νιώσετε κάποια αδιαθεσία θα πρέπει να σταματήσετε αμέσως την άσκηση σας.

ΜΕΡΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Το κλειδί για το πιο υγιές και αποδοτικό πρόγραμμα είναι να μπορέσετε να βρείτε το καλύτερο σημείο της επίδοσης του οργανισμού σας χωρίς να καταβάλλεται την μέγιστη δύναμη σας έτσι ώστε να μην φτάσετε στο όριο της κόπωσης και εξάντλησης.

Το κλειδί αυτό διαφέρει από οργανισμό σε οργανισμό και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως η ηλικία, η φυσική σας κατάσταση, ο χρόνος εξάσκησης κ.ά.

 

ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗΣ

Αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό σημείο της Άθλησης, ειδικά όταν αυτή είναι καινούργια για σας. Φτιάχνοντας ένα σωστά γυμνασμένο σώμα δεν σημαίνει ότι απαιτούνται ώρες αρκετές από τον χρόνο σας. Για ένα μέσο μη γυμνασμένο άτομο, ένα σωστό και αποδεκτό πρόγραμμα είναι να γυμνάζεται με συνέπεια για 20 με 30 λεπτά τρεις φορές την εβδομάδα.

Κρατήστε κάποιες σημειώσεις οι οποίες θα σας διευκολύνουν να παρακολουθήσετε την πρόοδο σας σε σχέση με το σώμα σας και την φυσική κατάσταση σας. Είναι πολύ σημαντικό τους πρώτους έναν με δύο μήνες να ξεκινήσετε με αργούς ρυθμούς και να μην το παρακάνετε, καταπονώντας τον οργανισμό σας.

Δυο σωστές ώρες για την εφαρμογή της ημερήσιας άσκησης σας είναι το πρωί πριν από το πρωινό σας ή νωρίς το απόγευμα πριν από το απογευματινό σας γεύμα.

Εάν χάνετε βάρος αυτό είναι μία από τις επιτυχίες σας. Οι έρευνες έδειξαν ότι για να έχτε καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει να γυμνάζεστε χρησιμοποιώντας το 70% με 80% της μέγιστης δύναμης του οργανισμού σας και της καρδιά σας. Υπερβαίνοντας αυτό το όριο όχι μόνο δεν θα έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα αλλά πιθανόν να δημιουργήσετε και προβλήματα στην υγεία σας.

ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ

Η προθέρμανση σας προφυλάσσει από οδυνηρές μυϊκές θλάσεις και διατάσεις, στραμπουλήγματα και άλλες κακώσεις καθώς και από καρδιακές αρρυθμίες.

Ξεκινήστε την προθέρμανση περπατώντας γύρω - γύρω στο δωμάτιο σας για 2 με 5 λεπτά περίπου. Αυτό προοδευτικά θα αυξήσει την θερμοκρασία του σώματος σας και την ροή του σώματος σας.