• Facebook Social Icon

join us

Contact

210.9601802

ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΘΛΗΣΗΣ

Το συγκεκριμένο μοντέλο προπόνησης έχει ως στόχο την βαθμιαία βελτίωση της φυσικής κατάστασης του αθλούμενου και κατ’ επέκταση της καρδιοαναπνευστικής του λειτουργίας.

Υπάρχουν βέβαια κάποιοι παράγοντες όπως η ήδη υπάρχουσα αερόβια ικανότητα του αθλούμενου που δεν μπορεί να παραβλεφθεί.

Το συγκεκριμένο προτεινόμενο πρόγραμμα ισχύει για τις οκτώ πρώτες εβδομάδες άσκησης και λειτουργεί ως πιλότος για τους αρχάριους ασκούμενους.

Η ταχύτητα χωρίζεται σε τρία στάδια. Το πρώτο λειτουργεί ως προθέρμανση, το δεύτερο ως μέγιστη επιτάχυνση (κυρίως μέρος άσκησης) και το τρίτο ως αποθεραπεία.

Μετά το τέλος της άσκησης είναι χρήσιμο να ελέγχουμε την καρδιακή μας συχνότητα.

Απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη παλμογράφου.

Μέγιστη καρδιακή συχνότητα = 220 – ΗΛΙΚΙΑ.

Επιθυμητό αποτέλεσμα το 60 – 80 % της Μ.Κ.Σ.

Μετά το τέλος των οκτώ εβδομάδων ο ασκούμενος μπορεί μόνος του να σχεδιάσει το δικό του πρόγραμμα σύμφωνα με τις ανάγκες του και τον βαθμό κόπωσης.

Η ενασχόληση με την άσκηση της ποδηλασίας απαιτεί υπομονή, επιμονή καθώς και τήρηση του ημερήσιου προγράμματος.